11 October 2014

Masa Berlalu



Be741edf655c69b9065431f12051e8ac_large

Assalamualaikum

Lama tak update blog,
sibuk sangat ? 
entahlah.
masa cepat sangat berlalu.
macam macam
masalah Allah uji
Tapi
Allah tak bagi hamba dia masalah je
ada jugak yang manis.
Sebab itu, tolong kuat nak hadap semua masalah ni.
Untuk terus dapat yang manis tu
Please !

Readers, tolong doakan kan saya semua masalah saya selesai.
Saya doakan kamu semua dirahmati Allah hendaknya~
Ameen 

Tahun ni seorang kawan dah selamat di ijab kabul,
Taniah Zahidah & Khuzaifah,
walaupun dah lama korang nikah,
tapi dila nak cakap jugak dalam ni
bahagia je tengok gambar korang,
jelez~
hee~

Cerita pergi hiking Gunung Angsi, 
best. Lama sangat tak hiking.
Last naik tingkatan 4,
bila fikir-fikir kan balik 
rindu~
Zaman sekolah. Zaman kurus. Zaman lepak.
Segala,
masa. kesalahan. kejayaan. kenangan.
yang kita hadapi dulu 
tu semua ilmu kita ada sekarang
untuk hadapi masa yang datang.

Sekarang. 
masa untuk fikirkan
Diri.
Emak & Ayah.
Keluarga.





0 comment:

 
by NurFadhilah 2012 .Credit. Hafizah