19 May 2012

Outing with Nabilah & Shairah

Semalam dila keluar dengan kawan sekolah Menengah
Nabilah & Shairah
pergi KLCC dan terus melangkah ke Pavilion
Nak tengok wayang citer
THE AVENGERS
kami takut terlambat jadi jalan laju laju
rupa macam dah 
kena kejar dgn anjing je
huhu..
saya dah lah pendek kemetot je
mereka tinggi.. 
cian saya ^^"
nak becakap dengan mereka pun
kena dongak sikit^^"
Oky cite avengers
tu taya dila nak citekanlah
sebab korang tengok je trailer dia
kalau nak tahu sepenuhnye
pergilah tengok oky^^
oky habis wayang kami
pergi solat di surau pavi
lepas solat, ada auntie arab 
tertinggal cincin & jam tangan dia
yang nampak harta dia tu Nabilah & Shairah
dekat tempat wuduk dila tak nampak sebab
saya rabun lagipun dila tak pandang pun tempat yang 
dia letak tu
untie tu tanyalah kiteorang patu 
na jawab balik kenalah bukak otak file BI 
hehe^^"
speaking berbelit time tu
patu 
ttbe ada mak cik tu baru lepas solat dia kate 
masa dia amik wuduk ada lagi
maknanye orang yang amik mybe lepas dia atau orang yang lalu2 
kat situ amik terus blah
kan?
auntie arab tu mcm mara2 dekat pekerja kat situ
kami terus jela pergi
takot kena pape pulak 
oky, end pasal auntie arab
pikir perut pulak
LAPAR
dah nak memikir nama2 tempat makan 
pulak
keluar semu 
KFC, PIZZA, FOOD COURT, NANDO's
tolak2 ayat ni boleh dikatakan diulang hampir 10 kali
sukatilah aku ikut je,
korang nak makan mana,
makan mana ni aku dah lapar,
haha ^^"
dila rajin cakap
"sukatilah aku ikut je"
kahkah
lawak je..pusing2..
last2 kaki menuju ke Nando's
dah masuk duduk kena perah otak lagi
pilih menu pulak
hehe^^"
ayat ni pulak yang banyak keluarnye
aku ikut kau jela,
aku tak retilah nak order kat sini,
aku jarang nak makan kat sini,
korang agak2 dila rajin ulang yg mana satu?
^^
done order makan 
patu berbual2 macam2lah lagi
kepala hijaula..[nabilah]
sampai berkait masuk cite avengers tu 
Nabilah hulk lah itula inila
lawak betul
walau apa pun
saya happy dengan kalian
terima kasih 
kawan 

Gambar tidak dapat dikemukakan
sebab kami tak ambil gambar 
ntah terlupa nak bergambar ^^"







0 comment:

 
by NurFadhilah 2012 .Credit. Hafizah