30 May 2012

Hasnah Cookies

Be741edf655c69b9065431f12051e8ac_large
Hasnah Cookies merupakan homemade cookies yang diadun dengan bahan yang halal dan berkualiti tinggi.
Hasnah cookies dijamin halal, bersih lagi mempunyai citarasa yang tinggi. 
Hasnah cookies telah beroperasi selama lebih 15 tahun dan telah dijual secara kecil-kecilan terus dari rumah. 
Mempunyai pelanggan tetap pada setiap kali perayaan membuatkan Hasnah Cookies mampu untuk berkembang dengan lebih maju. 
Antara pelanggan tetap ialah syarikat-syarikat korporat, sekolah-sekolah, pegawai dan lain-lain. 
Tempahan untuk sempena perayaan Hari Raya telah dibuka mulai bulan May.
Dan berakhir 1 Ramadhan
Tempahan cookies boleh dibuat melalui emel.
"nurfadhilah09@yahoo.com"
MENU
Samprit | Chocolate Chip | Butter Milk Chip | Almond London

Laman Lain

mereka yang pernah merasai Hasnah Cookies
Be741edf655c69b9065431f12051e8ac_largeBe741edf655c69b9065431f12051e8ac_largeBe741edf655c69b9065431f12051e8ac_large


22 May 2012

Result

Be741edf655c69b9065431f12051e8ac_large
Result dah keluar
huhu..
sedih sebab tak dapat capai target 

mak :
okylah menaik 
sem depan naik kan lagi
ayah :
sem depan kne usaha banyak2
kena maintain pointer 3.0 ke atas
baru cgpa naik 

kawan semua tinggi2 
macam tanggala diaorang belah atas
dila bawah lagi
tapi! 
tak bermakna kaki dila tak boleh 
panjat tangga tuh!!
dila boleh dila boleh dila boleh
jangan putus asa
aja aja fighting!!

bagi kate semangat kat diri sendiri huhu..
tapela kann ^^

21 May 2012

La Tahzan

Jangan Bersedih... 
kerana kesedihan hanya akan buat air yang segar terasa pahit
kerana kita masih ada dua mata, dua telinga, dua tangan, dua kaki, lidah, hati 

kesihatan tubuh badan
kerana kita masih ada agama islam yang benar, ada tempat tinggal, ibubapa yang sayangkan
kita, adik beradik yang boleh buat kita tersenyum

rakan yang sentiase tadahkan telinge
jadi mengapa perlu menangis 
senyumlah ^^






19 May 2012

Outing with Nabilah & Shairah

Semalam dila keluar dengan kawan sekolah Menengah
Nabilah & Shairah
pergi KLCC dan terus melangkah ke Pavilion
Nak tengok wayang citer
THE AVENGERS
kami takut terlambat jadi jalan laju laju
rupa macam dah 
kena kejar dgn anjing je
huhu..
saya dah lah pendek kemetot je
mereka tinggi.. 
cian saya ^^"
nak becakap dengan mereka pun
kena dongak sikit^^"
Oky cite avengers
tu taya dila nak citekanlah
sebab korang tengok je trailer dia
kalau nak tahu sepenuhnye
pergilah tengok oky^^
oky habis wayang kami
pergi solat di surau pavi
lepas solat, ada auntie arab 
tertinggal cincin & jam tangan dia
yang nampak harta dia tu Nabilah & Shairah
dekat tempat wuduk dila tak nampak sebab
saya rabun lagipun dila tak pandang pun tempat yang 
dia letak tu
untie tu tanyalah kiteorang patu 
na jawab balik kenalah bukak otak file BI 
hehe^^"
speaking berbelit time tu
patu 
ttbe ada mak cik tu baru lepas solat dia kate 
masa dia amik wuduk ada lagi
maknanye orang yang amik mybe lepas dia atau orang yang lalu2 
kat situ amik terus blah
kan?
auntie arab tu mcm mara2 dekat pekerja kat situ
kami terus jela pergi
takot kena pape pulak 
oky, end pasal auntie arab
pikir perut pulak
LAPAR
dah nak memikir nama2 tempat makan 
pulak
keluar semu 
KFC, PIZZA, FOOD COURT, NANDO's
tolak2 ayat ni boleh dikatakan diulang hampir 10 kali
sukatilah aku ikut je,
korang nak makan mana,
makan mana ni aku dah lapar,
haha ^^"
dila rajin cakap
"sukatilah aku ikut je"
kahkah
lawak je..pusing2..
last2 kaki menuju ke Nando's
dah masuk duduk kena perah otak lagi
pilih menu pulak
hehe^^"
ayat ni pulak yang banyak keluarnye
aku ikut kau jela,
aku tak retilah nak order kat sini,
aku jarang nak makan kat sini,
korang agak2 dila rajin ulang yg mana satu?
^^
done order makan 
patu berbual2 macam2lah lagi
kepala hijaula..[nabilah]
sampai berkait masuk cite avengers tu 
Nabilah hulk lah itula inila
lawak betul
walau apa pun
saya happy dengan kalian
terima kasih 
kawan 

Gambar tidak dapat dikemukakan
sebab kami tak ambil gambar 
ntah terlupa nak bergambar ^^"







16 May 2012

Teachers

Tumblr_m3c4cqdqoo1qfarlzo1_500_large

"TEACHER"
T is for talented that you surely are
E is for explaining so patiently
A is for the ability to make the class fun
C is for correcting us when we were wrong
H is for helping us in every way
E is for encouraging us to do our best
R is for rare, there is only one of you!


Happy Teachers Day
Thank you to teacher
Tadika Abim
SK Gombak (2)
SRA Taman Ibu Kota
SMK Danau Kota

12 May 2012

For You

Tumblr_m3c4cqdqoo1qfarlzo1_500_large
She is,
one made me see the world
one taught me to walk
wipe my tears when I cry
&
someone always love and 
stay by my side when my heart hurt..


"HAPPY MOTHER'S DAY"
&
"ILOVEYOUMOM"


for you NORZANI ALI

10 May 2012

Percubaan Pertama

Tumblr_m3c4cqdqoo1qfarlzo1_500_large
huhu
terdetik hati kecik ni nak
mencuba masuk segmen dkt belog
ini
first time tau ni
okay soklan cepumas kena jawab nih
pandangan NUR fAdhILAh terhadap belog cik AidAtUL AkMA 
belog yang sweet ^^
PINKY!!
header yang comel secomel tuannye^^
hampir kemas cuma pendapat sayalah yang gambar tepi tu,
dila ni tak berapa suka ada benda macam tu sebab
nak baca terlindung..hehe..org pemalas nak gerak2 an
macam dila ni^^
tak suka ada benda camtu ^^
soriii
pendapat je tau Aida

oky.. sape2 yang berminat nak join
lawatlah
"sini"

01 May 2012

maaf

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة
Sorry_large

senangkan nak say sorii..
mintak maaf..
im sorry..
tapi sedar tak orang yang nak memaafkan
tu senang ke nak maafkan kesalahan itu ?
kalau dila sape buat hal dgn dila
dila senang je cakap
kita settle dekat akhirat jela
Allah ada tunggu balasan dia je
sbb Allah Maha Adil,
bukan tak nak maafkan
kalu dah bende tu mmg susah kite nak maafkan
camna??


Firman Allah
Jadilah kamu pemaaf dan suruhlah orang mengerjakan yang ma'ruf serta berpalinglah dari orang-orang yang bodoh
surah Al-A'raf, ayat 199
Diriwayatkan dari Ali bin Abi Thalib Radhiyalldhu'anhu tentang firman Allah 
.............maka maafkanlah (mereka) dengan cara yang baik.
Surah Al-Hajr : 85
maksud ayat di atas adalah redha dengan tanpa mencela
Nabi Muhammad pun ada berpesan
Sayangilah, nescaya kamu akan disayangi,
dan maafkanlah nescaya kamu akan dimaafkan
Hadis Riwayat Bukhari
Firman Allah lagi
Orang-orang yang menahan kemarahannya dan memaafkan kesalahan orang lain. Allah menyukai orang-orang yang berbuat kebajikan 
Surah Ali Imran, ayat 134
Ya Allah lembutkan hatiku,
supaya hati ikhlas memaafkan mereka
Aku ingin menjadi umat yang mengikut pesan mu Muhammad
walaupun pahit untuk dila maafkan mereka
insyaallah dila akan cuba kerana
dila maafkan mereka kerana Allah s.w.t



 
by NurFadhilah 2012 .Credit. Hafizah